пятница, 30 декабря 2011 г.

Завтра Новий Рік

Завтра останній день 2011 року,але він пройде швидко,що я навіть не помічу як закінчиться цей рік.Завтра треба встати рано,поприбирати,привітати брата,допомогти мамі на кухні,піти на ДН до друга...І тільки після всього цього поїхати святкувати:)
Так як завтра нагоди не будеди,хотілося б сьогодні підсумувати трохи цей рік,хоча я ніколи не розуміла навіщо таке робити.Для мене Новий Рік не час для змін або якась межа,це звичайне свято,таке як день народження,8 березня...

І все-таки чомусь мені захотілось підвести підсумки
1.Я зареєструвалась в твіттері
http://twitter.com/#!/valeria_kr
2.Хіп-хоп,різні МК




3.Святкування останнього дзвоника,поле,101 км)
В нас не було часу і можливості фотографуватись:)
4.Ерудит



5.Супутник




6.Нові знайомства
7.Sweet 16



8.Ми здружились з однокласниками і з паралельним класом




9.Наші привітання зранку,шампанське,запізнення


10.Особисте життя,а точніше його відсутність

11.Безнадійні симпатії
12.Моя дошка бажань

13.Мало спілкуюсь з людьми,без яких ще недавно не могла уявити своє життя
14.Карпати



15.Я вже не займаюсь танцями:(
16.Почала вчити історію
17.На відмінно закінчила 1 семестр


Більше хорошого ніж поганого,принаймні те,що запам"яталось:)

В 2012 я хочу О Божее чого я тільки не хоочу добре закінчити школу,здати ЗНО,поступити на державну форму навчання в Київ( забагато хочу ахах) або в крайньому випадку залишитись в Луцьку,хочу познайомитись з хлопцем,з яким в мене б все склалось,а не з якимось незрозумілим дибілом,хочу щоб всі мої рідні були здорові і щасливі.
Це не бажання,які я загадаю під бій курантів,це просто мої бажання:)




З Новим Роком:) Хай всі ваші і мої бажання збудуться!

Abba - Happy New Year
Train - Shake Up The Happiness
BarlowGirl - Carol Of The Bells










Комментариев нет:

Отправить комментарий